Dit bericht op Instagram bekijken
Deze week heb ik een Reel gemaakt over creativiteit in je Reels en waarom dit belangrijk is. Creativiteit in je de beelden, woorden en emotie in je Reel zorgen voor meer verbinding met je ideale kijker.
Je voorkomt hiermee een saaie video en je maakt juist geinige filmpjes, waarmee je op een leuke manier de aandacht vasthoudt. Dat wil je toch?
En nu..?
Je kunt wel weten dat creativiteit belangrijk is om verbinding te maken met je volgende klant, maar… nu mag je het ook echt gaan DOEN!
Hoe kan jij meer creatieve Reels maken?
Stap 1. Bedenk een leuke creatieve boodschap voor jouw ideale kijker. Wat heeft zij nodig om te horen om weer even AAN gezet te worden?
Stap 2. Wat kan jij laten zien om jouw boodschap visueel kracht bij te zetten? Wat wil jij met je beelden overbrengen? Kun je daar iets leuks bij bedenken?
Stap 3. En tot slot: maak helder voor jezelf welke emotie je wilt overbrengen. Stap eens in de schoenen van je ideale klant. Wat voelt zij en wat wil ze voelen?
Hoe wil jij je boodschap op een creatieve manier overbrengen in je Reels?
Hierover praat ik verder in mijn podcast (15 minuten) op Spotify:
LUISTER OP SPOTIFYEn wil je mij liever zien én horen, bekijk dan de podcast op YouTube:
Wil jij samen met mij je verdiepen in jouw Reels?
Bekijk hier mijn lente-aanbieding van 15 maart t/m 1 maart 2024:
BEKIJK AANBIEDING!
0 reacties